lördag 20 augusti 2011

Känslosvall och fulla händer

Här är verkligen fullt upp hela tiden! Man hinner inte med att göra mycket annat än att amma, byta på, mysa, vyssja, och börja om igen. Det är otroligt intensivt, mycket mer än vad jag hade väntat mig:)) Men vad fantastiskt det är, stora stora känslor som spelar, skratt och gråt och en djup glädje och tacksamhet över detta Underverk som vi har blivit föräldrar till.. Japp, nu kommer tårarna igen. Hon är så perfekt, så liten, så skör, så vacker och underbar. Jag önskar verkligen att alla skulle få uppleva detta, alla ni som forfarande kämpar, vill så innerligt att ni kommer att lyckas!!!

Min förlossningsberättelse kommer så småningom! Den kommer bli lång och därför vill jag ha mer tid innan jag delar med mig av den. Men jag kan säga att efter över 2 dygn med värkar och diverse bedövningar, ett par barnmorskor senare föddes Underverket kl 09 38 med akut kejsarsnitt:

Önskar er alla vackra en riktigt fin lördag

Kram från mej


1 kommentar:

  1. Grattis grattis! Har följt din blogg nästan från början och är så glad att se att allt gick bra. Ett litet konstigt sammanträffande är att jag också gjorde IVF, fick en flicka, heter Anna och är nog i ungefär samma ålder.
    Lycka till och njut!

    SvaraRadera