måndag 9 januari 2012

Tid

Ja, mina vänner, tid är en bristvara dessa dagar, det är verkligen fullt upp och dagarna bara svischar förbi liksom. Läget här hemma är väl något bättre, jag försöker koncentrera mig på Lillan, och bortse från annat som ligger och gnager...
Vi jobbar på på relationen och hittar väl så sakteliga tillbaka. En sak ska man ju ha väldigt klart för sej och det är att ingenting i relationen direkt blir lättare eller mindre komplicerat när man får barn. Vi hade det väl hyfsat innan Lillan kom men som sagt så brakade det löst ordentligt i slutet av november....

Nästa vecka börjar vi på babysim, Lillan älskar vatten och jag hoppas på att det kommer bli en hi för henne att lära sig massa nya saker! Dom kallas för ankungar den allra första kursen, gulligt, eller hur?

Kram på er

A

2 kommentarer:

  1. Skönt att det är lite bättre där hemma. visst är det så att förhållandet förändras när det kommer in en liten i tvåsamheten...

    Vad roligt med babysim, vi var på vår första i helgen, plutten älskade det! Det kommer säkert bli poppis:)

    kram

    SvaraRadera
  2. På vårt Babysim var man också anka första halvterminen. Hoppas ni får kul. Det tror jag. Miraklet älskar att bada och Babysim är en favorit.

    SvaraRadera