torsdag 3 februari 2011

Snurrigt

Har en väldigt jobbig situation på jobbet. Vi har en person som bor där som varit våldsam, både mot andra boenden men också motpersonal nu det sista. I dag blir han förmodligen utskriven från avdelningen, och vi måste vara redo att möta personen igen. Att kunna garantera de andra boendens säkerhet, men också vår egen har visat sig varit en svår nöt. Och nu är det dubbel bemanning som gäller, larm och krossäkra fönster. Jag har berättat för min chef att jag inte tänker utsätta mig eller Kermit förnågra som helst fysiska situationer,och har bett om att få bli omplacerad.

Så vi får se vad som händer. Bra känns det i vart fall inte!!

Annars mår vi bra, jag och grodan, har lite sträckningar på främst höger sida av magen.
Ha en underbar torsdag!!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar