måndag 21 november 2011

Ledset

Jag mår jävligt dåligt. Vet inte om jag ska gå ifrÅn min sambo. Jag vill flytta ifrån där vi bor nu eftersom jag inte trivs av många olika anledningar, men han har bott här i över tjugo år och förstår inte att jag känner mig som en inneboende i ett hem där han haft så länge. Här har bott andra tjejer också, men det jag mår mest dÅligr över är att han inte verkar förstå hur jag känner, och att jag vill ha något där JAG kan få vara med och sätta min prägel på. Han säger att han inte är redo att flytta än o h att det ska vara något bättre i så fall. Men allra mest ont gör det att han inte bryr sig om att jag inte mår bra här, och därför sitter jag och skriver nu.
Fy fan vad jag är ledsen!

4 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att han inte förstår:( det är ju viktigt att känna att det är Ert hem och inte att du är inneboende! Vad säger han om att du funderar på att flytta då? Jag hoppas att det löser sig för er! Stora kramar

    SvaraRadera
  2. Drygt när ens andra hälft inte förstår=( Vet hur det är.
    Hoppas det löser sig.
    Inte kul när man blir arg/ledsen/besviken på sin partner...än mindre när man har barn ihop.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Meen vad tråkigt: Hoppas det ordnar sig.

    SvaraRadera
  4. Usch, det låter inte roligt. :-( Hoppas att det ordnar sig för er. Kram!

    SvaraRadera