fredag 10 december 2010

Doktorn

Igår var det dags igen för den tredje förkylningen på 8 veckor att bryta ut, så jag blev så trött å sur att jag ringde direkt till vårdcentralen, och fick en tid i morse.
Träffade världens härligaste utländska läkare som snabbt konstaterade bronkit, och  skrev ut hostmedicin, tack Svensk sjukvård, säger jag bara. Ibland fungerar verkligen allt toppen.
SÅ nu e det soffläge igen, vila och åter vila och läsande och småätande för att hålla illamåendet i schack.
I morgon e det julbord med vänner, ska kolla upp vad man får äta och inte.

Ha en fin helg alla!
Kram
Ps,,, VUL måndag 13/12...DS <3

3 kommentarer:

  1. Krya på dig! Och du jag håller tummarna såå för VUL i morgon! Det ska gå bra! =)

    Själv har jag VUL 16/12....nervöst!

    Många kramar

    SvaraRadera
  2. hoppas du är piggare idag! lycka till imorgon! kram

    SvaraRadera