fredag 17 december 2010

Soffpotatis

Igår var en toppendag, jag hade massa energi, städade, tvättade, fejade. bytte sängkläder, jaa mådde bra helt enkelt. Detta på grund av att illamåendet höll sig borta mest hela dagen. Det var så skönt! Och idag är det tillbaka, inte med full kraft, men det liksom ligger där och lurar att hoppa fram hela tiden.
Tro mej, jag mår gärna illa av och till i 7 1/2 månad till, men tro mej också när jag säger att man inte är speciellt trevlig och glad när man har ett snöre i halsen som åker upp och ner.

Ikväll jobbar jag natten igen, går på kl 21. Har ingen lust alls att jobba. Överhuvud taget alltså. Så har jag aldrig känt förut, men det är precis som om jag inte har nån kraft och energi att lägga på det just nu. Vill faktiskt fokusera på mig själv just nu. INTE känna press eller krav eller att jag måste vara duktig. Känns helt oviktigt.

Vill passa på att gratta fina Jenny som igår var på sitt första VUL. Underbara nyheter:)

Känner mig trött, så det får bli en stunds sömn tror jag.

Ha en underbar helg, ta hand om varandra.
Kramen

1 kommentar:

  1. Jag fick lergigan comp utskrivet av min gynekolog mot illamåendet. Vill egentligen inte ta, men ibland när det blir för illa så tar jag och och då lättar det lite...

    Är också tacksam och kan leva med det i 7 månader till, men det är skönt med en "paus" ibland!

    SvaraRadera