onsdag 8 december 2010

Drömmer

Jag drömmer om ofostrig graviditet, jag drömmer om ett ultraljud som berättar att det är en flicka, jag drömmer om blod och pengar och elaka människor och allt möjligt konstigt. Nu när det börjar närma sig VUL ökar oron för att det inte ska vara ett litet hjärta som pickar därinne, att det ska vara tomt, att den här tiden jag gått och känt mig gravid i själva verket har varit en jävla blåsning. Får INTE googla mer nu. Blir så himlans trött på mig själv som dissikerar all information jag kommer över. En dag i taget, som sambon säger. Ja ja, pust säjer jag bara.

Önskar och längtar så efter att höra det där ljudet på måndag.

4 kommentarer:

  1. Googleförbud tycker jag låter ypperligt :-) Håller tummarna för ett pickande litet hjärta!

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det kommer gå bra på måndag!

    SvaraRadera
  3. Ja tänk vad "googlandet" kan ställa till med mycket! Jag tror också att det kommer gå bra för er på måndag!

    SvaraRadera
  4. ja, låt bli google! det får man bara ont i magen av, plus huvudvärk av allt man tror kan gå fel!!
    tror det kommer gå bra för dig med nästa vecka! håller tummarna:)
    tack för hälsningen!
    stor kram

    SvaraRadera