fredag 24 december 2010

God Jul

Har varit dålig på att uppdatera mig det sistone. Det har varit mycket jobb, och jag jobbar ikväll oxå:(
Men så är det inom vården, bara att gilla sej. Var på det första besöket hos Mvc i tisdags, det gick bra vi pratade en massa om hälsa och ohälsa, vi fick ställa frågor, och så bokade vi in tider för KUB-test, NUPP-test och läkarbesök. Det känns fortfarande lite overkligt måste jag säga. Jag har också haft ont i magen, som mensvärk liksom, men vad jag har förstått är det växtvärk från livmodern. Är det någon som känner igen sig?

Nu ska vi strax packa iväg oss innan jobbet kallar, så vi får träffa lite familj oxå.

Önskar alla en riktig bra och fin jul!!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Jag känner igen värken. Den är växtvärk från livmodern. Ta det lugnt, din bebis mår bra :-).
    Önskar en jättefin Jul till er!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Så skönt att allt är bra! Jag har också molvärk till och från och jag har också hört att det är normalt att ha det.

    Önskar dig en riktigt fin jul!!
    Många kramar

    SvaraRadera