torsdag 24 mars 2011

Back in town

Är nu tillbaka efter en veckas "semester" på Kanarieöarna. Veckan började med en megadunderförkylning följt av akut läkarbesök som endast kostade 800 spänn. Konstaterades: feber, högt blodtryck, dock mådde bebis bra och det var ju huvudsaken. Lommade därifrånmed recept på Paracetamol och C-vitamin. Mådde hyfsat om dagarna men nätterna lämnade mycket att önska- vaknade av att jag hade tungt att andas, blev orolig och rädd för allt möjligt.. kände mig så liten.... ville bara åka hem---. Kulmen på eländet började på tisdag kväll alltså den sista kvällen. Magen började köra runt litet och jag mådde mer och mer illa.Vid halv åtta var det dags att hulka över holken, kräktes upp allt jag någonsin ätit kändes det som. Fortsatte hela natten och sen var det ju dags att samla ihop sig inför gårdagens hemfärd- Som blev den längsta i mitt liv.

Nä, borta bra men hemma bäst. Lite färg på näsan har jag fått ändå. Och bebis verkar må bra-trots sin mammas ohälsa.

Nu ska jag åka och hämta min nya bil.:))

Och TACK alla för era fina kommentarer angående Linus, ska åka och hämta hans aska på djursjukhuset idag eller i morgon. Känns tungt men också fint på något sätt. Sen får jag se vad jag skall göra med den. kanske får han vara här i huset med oss ett tag, men tanken är att jag ska komma på den vackraste platsen för honom att vila på, och det blir svårt eftersom vi inte bott här så länge. F-n vad jag saknar honom...

Ps. jag läser era bloggar trots att jag e dålig på att kommentera, men ni finns med mig i tankarna:=)) Många kramar

2 kommentarer:

  1. Usch vad tråkigt att du blev sjuk på resan. Härligt att bebis mår bra i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt att er semester förstördes av sjukdomen, men det är skönt att du mår bättre och bebisen mår bra med.

    SvaraRadera