söndag 6 mars 2011

Piggelin

Vi var på bröllopsfest igår, och det är ganska skönt att må prima idag måste jag säga. Mannen ligger och kurerar både förkylning och baksmälla. Jag träffade många på festen som jag inte sett på länge och alla visste om att jag var gravid. Den mest korkade kommentaren kom från en kille jag knappt känner. Han tog lite på magen och sa: Är du inte lite för gammal för sånt här?? TACK din IDIOT för den. TUR att jag kunde lägga band på mej, annars hade en käftsmäll varit på sin plats. Folk kan vara så klumpiga, och har inte en aning om vad dom pratar om många gånger.

Nästa vecka sticker vi mot sydligare breddgrader, det ska bli så skönt.
Ha en fin söndag alla goingar. Och vet ni, våren e på väg!!!! TJOHOOOO!!
KRAM

4 kommentarer:

  1. Men, vilket pucko! Tycker du skulle gett honom en snyting;)
    Skönt att vara pigg idag i alla fall:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Tycker också du skulle ha gett honom den dära käftsmällen.. IDIOT!
    Åååå, vad avis jag blir, vill också resa till värmen. Hoppas ni får en underbar semester.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Usch ... idioter finns det gott om.

    SvaraRadera
  4. Så härligt vännen med ledighet! Hoppas ni får det kanon!

    Kramar

    SvaraRadera