söndag 3 april 2011

Högt tempo och 24+6

Har haft minst sagt fullt upp hela veckan, jobbat alldeles för mycket:( men även hunnit med att träffat flera riktigt goda vänner jag inte hunnit med på sistone. :)) Stort grattis till Dujagochframtiden.blogspot.com som testat positivt idag!

Imorgon träder vi in i vecka 25, det är inte klokt hur fort tiden går. Jag har dessutom bokat ett extra ultraljud privat eftersom jag vill få några fina bilder inifrån magen då vi inte fick det vid RUL. Lyxbekymmer, javisst men känns bra att också få en extra koll i vecka 28 som det då är.

Idag har jag dessutom träffat en fin vän som flyttat till Skåne, det var oxå alldeles för länge sedan vi sågs så det var skoj.
Annars mår jag bra, humöret går väldigt mkt upp och ner bara, har en nerv som ligger i kläm i ryggen som jag ska få hjälp med förhopppningsvis i veckan. Men det känns som kära besvär.

Jag håller tummar och tår för er som kämpar i era behandlingar, och hoppas på fler starka och fina PLUS i era bloggar.

Ha en fin kväll alla goa!
Kram

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar