söndag 17 april 2011

Vårkänslor och ny design

Min sambo tycker att det är ONÖDIGT att ha en blogg, som ni förstår är vi rätt olika men det är väl därför som det funkar så bra kanske??? Han är den typen av man som har det väldigt svårt för att bara ta det lugnt, vila, läsa en bok, ligga i hängmattan. Att blogga tex tar värdefull tid från nyttiga saker man kan göra istället... jajaja,,, jag däremot har inga som helst problem med att ta det lugnt:)) Speciellt inte nu när jag känner att kroppen säger irån när jag har för mycket runt mej.

Vad tycker ni om den nya designen? Jag är dålig på att lägga ut bilder på magen och annat, men fram tills nyligen har det känts lite läskigt.. Lovar att bjuda på lite fina kort här framöver. Igår var jag och skulle kolla på vårkläder till mej själv, resulterade i att jag blev sur och irriterad eftersom Kappahl och Lindex inte har någon mammaavdelning och att jag just nu inte ens kan titta åt vanliga byxor, tex. Så det enda jag köpte var 2 tunikor i storlek tält-modell och 2 par bebissockar...

Snart bär det iväg på söndagmiddag hos S föräldrar, vill inte egentligen, det är för fint väder för att vara inne över huvudtaget idag känns det som men får ställa upp för husfridens skull.

Kramar

2 kommentarer:

  1. Snyggt, gillar vårdesignen! ;-)
    Klart du ska ha din blogg!! Han kanske bara är lite avis, på att din blogg får lite av den uppmärksamhet han egentligen vill ha... ;-))

    Ha en fin söndag! Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack Jenny, du e för go:)

    SvaraRadera