fredag 29 april 2011

Prinsbröllop och tankar

Har fortfarande svårt att förstå att jag ska bli mamma till den här lilla varelsen som växer och lever om inne i mig. Älskar att känna hur hon sparkar och knuffas, samtidigt som det stundtals känns helt overkligt:)
Känner nån igen sig?

Jag får oxå helt plötsligt gråtattacker och klarar inte av o sambon säger nåt på ett visst sätt.
 Idag har jag varit på biblioteket och lånat böcker om förlossning och smärta, smärtlindring osv.. har börjat fundera ganska mycket kring det de sista veckorna.. Känner mig inte rädd men vill gärna vara så påläst jag kan även om jag inte kan påverka eller styra allt på egen hand. Det finns en del bra att läsa faktiskt.

Har oxå spenderat några timmar framför tvn och glott på prinsbröllopet, så vackert, så engelskt och så alldeles underbart. Älskar bröllop!!!

Önskar er en underbar helg!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar