lördag 23 april 2011

Jobba??

Börjar allvarligt fundera på hur länge jag orkar jobba... dessa 12-13 timmars pass tar knäcken  på mej. En sak är säker, jag pallar inte lika mycket längre som innan jag blev gravid.
Har fått beviljat graviditetspenning fr. om den 26 maj, men vet med mig själv att jag kommer bli rastlös av att gå hemma så länge innan. Men det beror såklart oxå på hur jag mår, vi får se, hur som helst känns det gött att veta att jag får vara hemma om jag skulle behöva:))

Bebben är ganska aktiv på morgonen och kvällen, och på onsdag ska jag på tillväxtultraljud för att kolla så att allt är bra, samt för att kanske tjuvkika på könet:) Kan nog inte hålla mig från att vilja veta när jag väl är där tror jag.

Hoppas ni har en fin påsk.
Kram
Anna

1 kommentar:

  1. Glad påsk finaste Anna!

    Håller med dig om det här med att bli rastlös. Men det är jättebra att du lyssnar på din kropp...så ta det lugnt och vila upp dig. Man kommer på saker att göra och få tiden att går! Och det kan väl vara mysigt att få boa in dig lite!

    Kramar

    SvaraRadera