onsdag 4 maj 2011

Klippa tånaglarna vs Knyta skorna

Har just klippt tånaglarna, förmodligen för sista gången innan Bebban kommer ut. Det var inte helt lätt ska jag meddela... kändes som om jag inte kunde andas och att lillskruttan undrade vad morsan sysslade med?

Strax ska jag bege mej mot jobbet, och måste då knyta skosnörena..
Funderar på vilket som e jobbigast. Finns ju i alla fall skohorn till det sistnämnda!

Måste berätta att jag var på föreläsning igår med Lou Rossling, alltså denna lilla späda kvinna besitter något som jag beundrar djupt, nämligen förmågan att förmedla en känsla. Man får sej inte en men flera tankeställare under de timmar hon talar, och man går därifrån med en förnyad tro på den goda människan och den positiva tankens kraft.

Har du inte hört Lou ännu? Gör det!!

Kramar

2 kommentarer:

  1. Nej att klippa tånaglarna är inte lätt. Jag har satt mannen på den uppgiften, då får jag dem målade också.

    SvaraRadera
  2. haha... den var bra, den snor jag!

    SvaraRadera