måndag 16 maj 2011

Vecka 31 (30+0)

Jag börjar bli otåååålig på att vääänta på den här lilla skruttefian nu... och så e d 10 veckor kvar. Japp. Bara att gilla sej. Idag blir det samtal till MVC, hoppas på at få en tid i  morgon så att jag kan känna mig lite lugnare. Har även fått en tid till mödravårdspsykolog som det så vackert heter. Har ett enormt bekräftelsebehov just nu, och känner att sambon inte förstår det eller så mycket av alla hormonutbrott heller för den delen.
Kan nog vara bra att få ur sej en del tankar oxå.

Som någon skrev; man har tappat skrivgnistan lite efter det som händer Längtan, och jag tror att allas våra tankar befinner sig hos henne och hennes man idag. Kärlek till dig Längtan.

Ha en fin dag alla.

Kram
Anna

2 kommentarer:

  1. Jag håller med, man lider så otroligt mycket med Längtan och hennes man. Kan ju bara föreställa mig hur smärtsamt det måste vara.

    Ha en fin dag du med!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Förstår att det känns långt kvar. Man vill ju bara hålla sitt barn i famnen nu! Jag brukar tänka att vår resa dessutom är längre än 40 veckor så det är inte så konstigt att det känns långt...

    SvaraRadera