torsdag 5 maj 2011

Sammandragningar

God afton på er, idag har jag haft en riktigt tuff dag, den började med att jag knappt kom ur sängen pga att jag var så stel, och sen när jag väl baxat mej upp fick jag värsta hugget längst ner i magen, det höll i sig några minuter och sen har det hållt på så hela dagen och kvällen.
Det har känts som molvärk nästan, och jag blev lite orolig och tankarna började fara iväg med mig..

Dock släppte det efter att jag hade sovit en stund i kväll. Så nu känner jag mig tryggare och lugnare.
Jag fick mej en liten tankeställare... kanske borde ta det lite lugnare och trappa ner på alla måsten och göranden..
Tog en extra semesterdag i morgon så nu blir det långledigt fredag till söndag. Gött mos:))

I morgon ska jag iväg och kolla på tapeter till barnrummet, sambon vill inte ha ett rosa rum till ( jag har redan ett Anna-rum i rosa) så något lite mer neutralt står på önskelistan..

Ha det fint alla fina:)
Kramen

2 kommentarer:

  1. Helt rätt att ta det lugnt när kroppen säger ifrån!

    SvaraRadera
  2. Bra att det gick över och att du lyssnade på din kropp. Ta det lite lugnt och vila när du behöver det! Skönt att du tog dig en extra ledig dag.

    Njut och må väl! Kramar

    SvaraRadera