måndag 30 maj 2011

Vecka 33 (32+0)

ÄR DET NÅGON SOM VET HUR I HELA HAVET MAN SKA GÖRA FÖR ATT KUNNA KOMENTERA HOS ER ANDRA??? Tror jag blir gaaaalen snart!!!

Är det fel på Blogger eller e det jag som d e fel på? HJÄÄLP!

I helgen var vi på profylaxkurs, det var vi och 9 (!) andra par där som skulle lära oss att andas genom förlossningens alla olika stadier,,, det var båda roligt och intressant och vi hade en toppenbra instruktör oxå. Så nu är det träna och träna som gäller.
Tror det är bra att vara förberedd med det man kan i alla fall.. Sambon tyckte väl sådär om kursen, men jag tror ändå att det var nyttigt, eftersom han varje gång jag blir arg eller upprörd(händer väldigt ofta nu förtiden) börjar att andas profylax.. hahaha

Annars är det en ny vecka igen, 8 veckor till BF. Och tung är jag, stor som en tunna känner jag mej och tyvärr ar det ingen vidare känsla alls.

Kram på er

Anna

3 kommentarer:

  1. åhh..Bamsekram till dig, nej jag vet inte hur man fixar det där på Blogger!

    Kul att du/ni går profylax-kurs! Har du någon avslappnings-cd också?

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Det fungerar för mig att kommentera när jag är inloggad.

    SvaraRadera