söndag 8 maj 2011

Långhelg och Ny energi

Vilken underbar helg det har varit!!! Har fått gjort massa bra grejer i trädgården, samtidigt som jag vilat och tagit det lugnt och försökt att varva ner så mycket jag kan.
Sambon har snickrat på undervåningen och jag har köpt tapet till bebisrummet, och fitt-i-rackarn vad dyrt det blev:)
Igår var min pappa här hela dagen och umgicks och idag har vi varit hos S föräldrar och ätit middag, sen har jag tagit fram cykeln och cyklat en mil nu på kvällen så lite trött är jag allt nu....

Var lite skraj att det skulle kännas läskigt att cykla, men det enda är att det är lite mer bökigt att ta sig upp och ner från sadeln, plus att det gör jäääääkligt ont i rompen efter en stund. Och skönt var det efteråt.
Sambon ska springa Göteborgsvarvet om knappa 2 veckor så han ligger i hårdträning, han är såååå duktig och jag är lika imponerad varje år att han fixar det.

Bebban lever rövare i magen efter cykelturen, och i morgon går jag in i vecka 30.
Helt galet. Verkligen.

Nu blir det filmtajm och mys.
Kramar!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar