tisdag 20 september 2011

Anmäld och lång nattning

Jaha då var jag oxå anmäld till bloggträffen den 5 november, det känns riktigt roligt att få möjlighet att träffa människor som man följt under lång tid men oxå lära känna nya trevliga tjejer!! Trots att man har lyckats med Ivf, och få ett barn bär man ju med sig upplevelser och erfarenheter och glömmer aldrig nånsin heller hur man kämpat och hur man har mått. Och det måste man alltid komma ihåg oxå, att det är ingen självklarhet att "få" barn. Det är ett mirakel varje gång. När jag tittar pÅ min dotter kan jag inte sluta upp med att förundras över hur allt liksom bara finns där. Ögon, näsa, mun, händer, tår, känsel, syn och hörsel. Det är så häftigt.

Och jag önskar att ingen hade behövt gå igenom det många av oss har och just nu går igenom.

Lillans nattning är en lång process förresten , jag började kl 22 och nu är kl snart 01.... Hoppas hon somnar snart.... Natti från oss

2 kommentarer:

  1. Kul att du anmält dig till bloggträffen!

    Vi hade också väldigt långa nattningar ett tag. Sen började vi tidigare på kvällen och med mer rutiner och nu fungerar det jättebra. Brukar sova mellan 20:00 och 6:00 plus minus någon timme. Dock har hon börjat vaknat lite väl tidigt. 4:30 idag! Men man får gå och lägga sig när hon somnar igen...

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du också anmält dig! Jvi har också ganska sena nattningar ibland, men börjar försöka få till lite rutiner nu. Ibland funkar det:) det blir väl bättre hoppas jag!

    SvaraRadera