lördag 1 januari 2011

2011

Gott nytt mina vänner! Med förhoppning att detta nya år kommer att bära med sig kärlek, glädje och en massa goa bebbar till oss alla:)
Till alla ni som kämpar, till alla som lyckats, till er som inte lyckas, till alla ni som tror på mirakel. Fan, vad ni är bra, bra för att ni orkar, för att ni vill tro, för att det måste gå. Till er som förlorat, till er som fått, till er som ska få, till alla hjältinnor som jag tycker att ni är.

Till er skickar jag all värme och styrka inför det som komma skall detta 2011.
Jag är lite kass på att skriva just nu, känns inte som om jag har så mycket att berätta, det är mera en slags väntan nu, väntan på Nupp-UL, på att få svar på blodprover, ja en väntan på att allt ska visa sig till det bästa helt enkelt.
Jag läser era bloggar även om jag inte kommenterar så mycket, men ni finns i mina tankar.

Många varma kramar

1 kommentar:

  1. God fortsättning till dig!! Hoppas du mår bra! =)

    kram kram

    SvaraRadera