lördag 15 januari 2011

Sicken skit på burken

Japp då var det lördag igen, och efter 5 timmars storstäd och plockande, tvättande och pulande var det äntligen dax att slappa i soffan trodde vi. Men ärligt talat, kan det vara så dåligt på televisionen en lördag kväll?
Jaja, passar på att uppdatera mig bland era bloggar istället, det e mycket roligare. Det känns verkligen som om jag hamnat i en liten bubbla, jag har ingen ork att skriva om mina symptom som för tillfället är;Trött trött och mera trött... det är ett mellanläge där inte så mycket händer, inte som jag känner i alla fall. Oron ligger kvar och gnager litegrann men jag försöker verkligen att ta en dag i taget, och inte fundera så mycket. På måndag får vi ju ändå kanske mer att ta ställning till, så kanske behöver jag energin bättre då.

Det känns fortfarande overkligt, stort, och omtumlande.
Är så tacksam, och ödmjuk inför detta.
Ha en riktigt fin fortsättning på helgen alla underbara:)

Kram
Anna

1 kommentar:

  1. Lycka till imorgon nu, allt kommer säkert vara helt ok - är ju ganska ovanligt att det inte är det som tur är :)

    Håller tummarna, kram

    SvaraRadera