fredag 28 januari 2011

Klädjakt

Godmorgon på er, är det verkligen fredag? IGEN?? Fattar ingenting... Tiden fullkomligt rusar ivägju. Idag e det jakt på byxor som gäller, har lite svårt att få på mig mina vanliga så jag hoppas verkligen att jag hittar några jag gillar, och som man kan ha ett tag. Några tips om vart man ska gå?

Igår sa sambon för första gången att det syns på magen, han är vanligtvis väldigt förtegen om saker och ting, så det kändes varmt i hjärtat att det äntligen börjar blir verkligt för  honom också.

Här kommer en magbild:))
Ha en fin helg!
Kram

2 kommentarer:

  1. H&M har bra mammakläder, i byxväg är mysbyxorna och jeansen skönast!

    Lycka till med graviditeten!

    Mvh Johanna

    SvaraRadera
  2. Åh, det är så spännande! Kul att höra att du mår bra!
    Min mage börjar också synas, jag är också på jakt efter byxor. Kollade lite på nätet, svårigheten är ju att man vill prov innan man köper. Men man kan ju alltid skicka tillbaka.

    Jag tycker de har snygga kläder här: www.lovelymama.se
    www.mammashop.se
    Sedan har Nelly.com också snygga mammakläder!

    Många kramar

    SvaraRadera