söndag 30 januari 2011

Falkenberg tur och retur

Idag har vi varit i Falkenberg och handlat lite, passade på att ta en sväng ner till havet oxå, vackert!!
Säger ett megagrattis till Längtan som plussat idag!! Man blir alltid lika glad:))))

Tack för tipset att gå till H&M för att kolla på mammabyxor, hittade 2 par snygga faktiskt, och inte speciellt dyra var de heller. Kändes lite konstigt, overkligt,skumt att fråga i affären. Att detta faktiskt är på riktigt, att det är jag som får uppleva detta. Ibland får jag nypa mej...

Imorgon ska jag träffa en fin vän som precis har mist sin mamma. Vi har inte setts på länge, och jag har verkligen saknat henne. Nu  får jag chansen att trösta och krama henne.
 Hon betydde oerhört mycket för mig när jag miste en nära vän för några år sen. Hoppas jag kan vara samma stöd för henne nu.


Imorgon är det ingång i vecka 16. Jag mår bra, och känner mig mycket piggare också.
Helt underbart. Detta mirakel som händer oss. Är så jäkla tacksam.

Kram!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar