söndag 9 januari 2011

Det närmar sig

I morgon måndag e det dax att gå in i vecka 13. Känns som om en milstolpe är passerad, men samtidigt känner jag att jag inte riktigt kan slappna av och vara riktigt glad. Det nalkas ju Nupp-test på fredag och är väl lite orolig för att vi ska få ett dåligt resultat där. Jag vet att det inte behöver betyda allt, men oron finns där. Men vi får i alla fall se den lilla därinne, och det ser vi framemot såklart.

Vill passa på att gratta livrädd med stil som äntligen har fått träffa sin Stjärna. Blir så varm i hela hjärtat! Stort grattis än en gång.

Nu blir det den obekväma sängen på jobbet som kallar.
Kramar!
Anna

3 kommentarer:

  1. Grattis till v 13 :)

    Jag kände likadant, slappnade nog inte av riktigt förrän jag var i v 25 om jag ska vara ärlig. Kub-testet var en lika viktig bit som v 13, är säker på att det kommer att gå bra - ska hålla tummarna hårt :)

    Kramar
    //Anna

    SvaraRadera
  2. Tiden tickar på, härligt att du är i v. 13!
    Jag känner också oror för Nupp-testet som vi ska göra nästa måndag, då är jag också i v. 13. Men du och jag har ju bestämt sedan länge tillbaka nu, att det här ska gå bra! =)

    Många kramar

    SvaraRadera
  3. Du har en award att hämta hos mig.
    Lycka till i morgon!
    kram

    SvaraRadera