lördag 22 januari 2011

Kaffe och torktumlare

Hej. Har kommit på att det åter är såååååå gott med en kopp kaffe! Har verkligen saknat det. Men jag hållermej till en kopp om dagen:) Och nåt som jag ALDRIG har druckit tidigare: Mjölk är helt ljuvligt gott nu! Konstigt e det.
Äntligen fick vi tummen ur och åkte iväg och köpte en ny torktumlare, den gamla har stått här sedan mannen köpte huset 1984,så det var på tiden.
Härligt att slippa vänta i 2 dygn på att få tvätten torr.

På måndag har jag gått 14 fulla veckor, och traskar samtidigt in i vecka 15. Varje dag och vecka känns som en seger och jag känner mig lugn.
Ikväll blir det middag med 2 vänner från klassen, det ska bli kul, ha en underbar helg nu alla fina!
Kram!
Anna

2 kommentarer:

  1. Ja, man kan få konstiga sug eller "osug" under graviditeten. Jag som är en stor kaffedrickare kunde jag inte ens tänka på kaffe i största delen av graviditet, men var sugen på cola hela tiden, ibland kände jag att jag skulle kunna dö för ett glas cola.
    Vad snabbt tiden går, ni går in i vecka 15. Snart är hälften klarat :-).
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack fina Tonci:) Ja det går undan, tur det. Kram på dej

    SvaraRadera