fredag 3 juni 2011

Klämfredag

Ja då var det klämdag igen. Och " alla" är lediga verkar det som.Vad man än lyssnar på eller vilket program man än ser på så nämns den här självklara ledigheten som nån slags helig minsemester:
 MEN HALLÅ! över 30% av den svenska befolkningen jobbar inom vård, omsorg, eller service. Skulle se ut om man var tvungen att åka till sjukhus och man möttes av en skylt: STÄNGT PGA KLÄMDAG.

Va?? Skärpning alla radioprogram och övriga medier. Utan oss som jobbar kläm-och helgdagar när"alla"andra är lediga skulle Sverige stanna.

Har fortfarande svårt att kommentera vissa bloggar, så jag måste passa på att önska TEA lycka till nu idag, för nu skall hon ut, bebben!!! Tänker på dig idag!


Helgen bjuder på jobb och mer jobb, men nu räknar jag ner.. 13 pass kvar:))

Kram

A

1 kommentar:

  1. Härligt att du kan börja räkna ner passen nu!! =)
    Du har fått en award av mig för jag gillar din blogg och det är en av mina favoriter!

    Kramar

    SvaraRadera