torsdag 9 juni 2011

God morgon?

Ärligt talat. Nu har jag inte kunnat sova på en sisåsdär 4 nätter. Vaknar varje natt och får gå ner i källaren och lägga mej. Där är det svalt i alla fall. Å sen århundradets nästäppa på det. Jaja. Bara att vänja sej vid sömnbrist antar jag.
Längtar otroligt mycket till min sista arbetsdag nu. Hade jag vetat att jag skulle känna mej som dunderklumpen  nu så hade jag gått tidigare.
Gud vad jag gnäller. Ska nog sova lite. Efter att jag vart på Coop och tömt lagret på Otrivin:))

Kram

1 kommentar:

  1. Ja värmen är verkligen "mördande"...trist för i vanliga fall älskar jag värmen och det underbara vädret. Men nu känner man sig som en vampyr som drar sig undan allt ljus...hahahaa. ;-))

    Hur många pass är det kvar nu? Unnar dig verkligen ledighet!

    Kramar

    SvaraRadera