tisdag 21 juni 2011

Över kurvan..... och så gott som fixerat

Japp, då ligger man 4 cm över den "normala" kurvan då. Fast det behöver ju inte betyda så mycket egentligen, kan vara att hon ligger väldigt högt upp och verkligen trycker mot lungorna. Pratade lite om det här med att jag har svårt att få luften till mig ibland, speciellt när det är kvavt eller då jag skall sova.

Barnmorskan tyckte att vi skulle åka in nästa gång jag fick riktig panik, som jag fick härom natten, då det inte fanns nån luft i sovrummet enligt mej. Sambon hade dock inga problem, så det är ju bara jag som upplever det så. Men det är väldigt obehagligt i alla fall.
Bebbans huvud är knappt ruckbart så hon håller på att fixera sig nu, och det känns skönt.

Längtar.
Kram

1 kommentar:

  1. Kul att hon växer så bra!
    Förstår den där obehagskänslan av att inte få luft...usch det är hemskt, speciellt när det är varmt ute.

    Men nu är det inte långt kvar, vännen! ;-))

    Kraaam

    SvaraRadera