måndag 20 juni 2011

Vecka 36 (35+0)

Varför kan man inte säga ifrån när man känner att man egentligen inte orkar? Måste vara det där typiska Vara-duktig-flicka-syndromet va? Hade svärföräldrarna och svägerska på middag hemma igår, och så typiskt mej att stå och greja med allt själv.. var HELT sänkt efter det, så hädanefter blir det till att säga NÄJ tack till alla typer av sånt. Har dessutom sovit riktigt illa, nu är det toksvårt att hitta en bekväm liggställning, det känns som om bebban inte gillar när jag ligger på sidan, men eftersom det e svårt att andas när jag ligger på rygg måste det bli så ju:))

Ser fram emot denna veckas slut, då är det färdigjobbat för i år, då ska jag bara försöka NJUTA och försöka få in i skallen att jag skall bli mamma snart. Boa in oss, köpa lite kläder och fixa i ordning lite överallt oxå.

Kraaam

1 kommentar:

  1. Tell me about it! Känner verkligen igen mig. Vi borde bli bättre på att säga, nej jag behöver vila!

    Härligt att det är sista jobbveckan, Tjohoo! =)) Mysigt att du kan boa lite mer nu.

    Kramar

    SvaraRadera