måndag 27 juni 2011

Vecka 37 (36+0)

Ännu en ny vecka är här, och jag har ÄNTLIGEN gjort mitt sista arbetspass! Det känns så underbart skönt att slippa tänka på jobbet och nu ska jag bara försöka slappna av i kropp och själ tills Lillan behagar anlända:)

Har varit sjukt trött i helgen, men det känns bra att jag fixade att jobba hela. I veckan väntar lite besök av vänner och familj, annars ska jag bara ta hand om mig och bebis, sova och inte ha en massa måsten framför mig.
Kanske kolla lite mer bebiskläder, spana runt lite och se om man får några bra inspirationstips?

Ikväll ska vi på husvisning, ett renoveringsobjekt för ynka 2 800 000 millar. Japp så e prisläget här i Göteborgstrakten. Nu bor vi ju redan i hus men jag tycker planlösningen här inte är den mest ultimata för ett litet barn.
Spännande ska det bli i varje fall.

Önskar er alla goa en riktigt fin måndagkväll!!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar