måndag 17 oktober 2011

Lchf amning och träning

Så var jag igång med träningen igen vilket känns otroligt skönt, jag kör spinning och core, men får ta det lite lugnt med vissa övningar på core-klassen eftersom det gör rätt ont.
Hur som helst känns det väldigt bra.

Har ju tidigare skrivit om min Ågren över amningen... Har inte riktigt kunnat släppa det där så de två kommande dagarna ska jag göra ett sista tappert försök att få igång produktionen igen och funkar det inte har jag ju i alla fall försökt
mitt bästa!


Och idag startar kampen mot en smalare och sundare kropp oxå, har börjat med lchf idag och hoppas på att bli både piggare och lite lättare framöver, delmål 1 är 10 kilo ner till jul. Blir nog tufft men det kan gå.

Dax att ladda upp inför kvällens avsnitt av Barn till varje pris, hoppas att kvällens avsnitt berör mer än de tidigare, som tyvärr varit alltför stela och tråkiga, enligt min mening. Eftersöker lite mer känsla och tanke i programmet, det kanske kommer vem vet ???



Kraaaam på er

2 kommentarer:

  1. Hej, så duktig du är med träning och kost. Fungerar lhcf bra på dig?

    Vi körde det i 6 månader i våras och jag gick UPP i vikt av det. Min läkare sa att det inte fungerar för alla :-( Och jag som var så sjukt motiverad då!!!

    Önskar dig god lycka!

    Kram Ninna

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är som har satt igång med träningen!
    Det låter ju som om lillan och plutten kör samma race på kvällarna. Han har magknip då och då, vi har Semperdroppar som han får varje dag. Miniform har vi hemma, men glömmer alltid bort att ge honom det vid varje måltid:S
    Vissa kvällar märker jag att det är magen, men andrakvällar känns det som om att det beror på något annat..
    Har varit dålig på massagen men får nog kanske prova det igen.
    Har lillan hållt på så länge och är det varje kväll? Det har kommit och gått här så jag funderar på om det har med dem där utvecklingsfaserna att göra..
    kram

    SvaraRadera