fredag 21 oktober 2011

Tack semper och hej mens

Nej det vill sej inte alls med amningen så nu lägger jag ner. Känns ledsamt men bara att acceptera. Får försöka att fokusera på att lillan faktiskt blir mätt och nöjd med tillägg.

Känner att mensen är på gång oxå, fick frågan om preventivmedel när jag var på efterkontrollen på MVc för ett tag sen. Det känns inte så aktuellt med tanke på läget och skulle jag mot förmodan bli gravid, måste vi se det som ett underverk till, ett välkommet sådant!!! Men just nu inga preventivmedelstankar:)

Ha en skön helg! Kram

4 kommentarer:

  1. Huvudsaken är att ni båda mår bra! Jag mådde mycket bättre när jag accepterade att det var ersättning som gäller.

    Tänker precis som dig angående preventivmedel. Skulle vi bli gravida så är det ett under som vi mer än gärna tar emot.

    SvaraRadera
  2. Funkar det inte så är väl det ett bra beslut! Huvudsaken är ju att hon blir mätt!

    SvaraRadera
  3. Sv:
    Ja, Miraklet är verkligen nyfiken och otålig ;) Kul att personligheten börjar komma fram.

    SvaraRadera
  4. Sv;
    Javisst är det häftigt att äntligen vara en familj! Känns jätte skönt att det gick bra med babysimmet eftersom vi haft en del problem med badandet här hemma i perioder...

    SvaraRadera