onsdag 22 september 2010

I morgon hoppas vi på storskörd:)

Då var dagen kommen snart då mina ägg ska gå under luppen hos Ivf-kliniken. Måste erkänna att jag är hemskt pirrig, men som tur är har jag världens tryggaste man med mig så det kommer att gå bra.
Har känt vissa biverkningar av Ovitrelle-sprutan jag tog igår kväll, lite yr, illamående och ont i brösten.

Och så fort jag ska kissa känns det som om det liksom trycker på från äggstockarna.. Jaja.
Nu går det i alla fall framåt, det är verkligen på tiden, man går ju som en höna och väntar redan innan ruvningen. PUST!

Har försökt att inte stressa denna veckan, inte helt lätt eftersom jag börjat på min APU denna veckan. Är på en kirurgisk vårdavdelning, och ska vara där i 4 veckor totalt. Känner väl en viss oro eftersom det kommer antingen bli ett PLUS eller ett minus under tiden jag är där. Så därför har jag berättat för båda mina handledare vad vi genomgår, och hör och häpna:: BÅDA dessa kvinnor har gjort IVF, med lyckat resultat, är det inte helt jäkla galet?? Jag menar hur stor e den sannolikheten??

Inbillar mig att det är nån mening med det:)
Min sambo e mest orolig över hur han ska göra med sitt prov imorgon, utföra på kliniken eller hemma?? Jag sa att han får bestämma vad som känns bäst.
Hihi,lite roligt e det allt!

Nä, ska ta en macka nu, en fet sådan eftersom jag inte får äta efter 24.00.

Skriver imon
Kram
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar