måndag 27 september 2010

Kvack kvack..

God afton
Vet inte vad jag ska dela med mig av idag, det känns som om jag lägger all kraft på min praktik just nu, och att jag inte har nåt över då jag kommer hem:(( Inte skoj, men så är det.

Vad det gäller ruvandet så är vi idag inne på dag 3, och jag kan inte säga att jag känner något speciellt eller annorlunda. Jo det skulle vara att det spänner lite mer i äggstockarna, men för övrigt inget...

Jag känner mig fortfarande väldigt lugn. Pratade med min syster tidigare idag, och det var på vippen att jag berättade för henne vad vi håller på med, men besinnade mig i sista stund.
Jag har valt att inte berätta för så många i min närmaste krets, och sambon har inte det behovet alls. Dessutom är min syster gravid och det är klart att det är extra känsligt.

Det är nu ENDAST 18 dagar till testdag. hur man nu ska stå ut tills dess.. Nää sängen kallar, det är upp kl fem imorgon,,

Nattis

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar