lördag 18 september 2010

Lördag och snart äggplock:)

Hej!

Idag har humöret varit något bättre än dagarna innan... var hos min läkare igår och gjorde det första ultraljudet, allt såg bra ut äggblåsorna hade växt som de skulle och det kändes väldigt skönt att höra!!

Så nu pumpar jag in Puregon och Orgalutran i min mage varje kväll.
Ser fram emot måndag, då e d dax för UL nr 2 och på onsdag eller torsdag e det ÄGGPLOCK. Hjälp. Det är med skräckblandad förtjusning som den här dagen närmar sig. Känner mig förväntansfull och nedstämd på samma gång, och det är omöjligt att riktigt sätta ord på alla de tankar och känslor som ploppar upp hela tiden.

Läser en del andra bloggar och man ser och känner med alla tjejer och kvinnor som kämpar och vägrar ge upp drömmen om ett eget barn.

Läste något riktigt hemskt, en kvinna som förlorat sitt barn i magen i vecka 38. Kan inte ens föreställa mig. Det borde inte ens få vara möjligt att bli drabbad av något så vedervärdigt!

Usch. Skickar kärlek och värme till henne och hennes man.

Tjing så länge!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar