måndag 25 juli 2011

BF idag!!

Den 13 december förra året var vi på IVF-kliniken och fick se lilla embryot för första gången, Vår underbara läkare Dr L sa då att-   jaaa, det kanske är en liten Lucia som bor därinne, ( det är det ju) jag beräknar förlossningsdatum till den 25 Juli nästa sommar. SHIT, tänkte vi, det är ju eeeevigheter dit.

Och nu sitter jag här, en liten evighet senare, har iag gått 40 fulla veckor i min graviditet, bebban är redo, klar att komma ut till oss, på samma dag som det första provrörsbarnet föddes för  33 år sedan, precis just idag, den 25 juli 2011.

Fantastiskt.

3 kommentarer:

  1. Härligt! Tänk om hon kommer idag! =))

    Ang. det du skrev till mig. Vill han inte för han är rädd att det ska skada bebben!? Jag tror att det är vanligt att män liksom inte vill "störa" eller känner kanske en olustkänsla för att de ev. skulle kunna "skada" och känner att det är bättre att låta bli. Jag fick min vilja igenom efter lite "tjat"....hahhaaa...han ville inte förrän nu, för nu är ju bebben fullgången! Sen finns det ju inget som säger att det faktiskt fungerar. Så ta det med ro vännen! Hon kommer snart ändå! =))

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Kan vi mejla i stället?? Lättare och man kan vara mer personlig, kram

    SvaraRadera
  3. Ja men d klart vi kan det! Du kan maila mig på kattenjiji@gmail.com

    kram

    SvaraRadera