tisdag 26 juli 2011

Uppdatering och magbild

Hos barnmorskan var allting som vanligt bra, jag frågade lite hur dom ställer sig till hinnsvepning, och då man har gått 1 vecka över kan man få en sådan gjord, om livmodertappen är mogen då vill säga.
Men som hon sa, det bästa är för kroppen om allt sätter igång av sig själv.

Nu går jag på övertid, och varje dag känns som faktiskt som en liten evighet... Så jag försöker att ha något planerat varje dag.
Idag har det dock blivit lite för mycket: Frukost på Ikea med kompis, BM-besök, Bullbak och besök av pappa samtidigt.
I morgon blir en betydligt lugnare dag, en vän kommer hit på fika sen ska jag bara ligga på divanen och äta mina goda bullar heeeela dagen, och vänta på bebis såklart.

Kram!

1 kommentar:

  1. Förstår dig verkligen! Hoppas hon kommer snart!
    Magen börjar ju se redo ut för att hon ska komma ut! Eller, tycker inte du det?

    Kramar

    SvaraRadera