måndag 18 juli 2011

Vecka 40 (39+0)

Åsså var den här, vecka 40, the magic week. Hade lite svag mensvärkskänning igår men den släppte på kvällen, även magen har varit lite i olag så jag hoppas att det kommer att sätta igång snart. Men man kan ju lika gärna gå över oxå, så jag får försöka att vara tålmodig!

Foglossningen i blygdbenet är fruktansvärt smärtsam, det räcker med att jag rör mej så skär det som knivar. Det påverkar humöret väldigt negativt, speciellt som om det finns 1000 saker att göra här hemma, och mannen sliter som ett djur för att få klart saker och ting, och jag inte kan göra nåt:(( TRIST!!
Känner mej sådär varannan-dags glad eller ledsen liksom.

Idag blir en LUGN dag framför teven, kansle läsa lite, men ingen bilkörning i alla fall, det gör ont att ta sej in och ut ur bilen. Fast egentligen skulle jag behöva åka till apoteket och köpa ett bälte till höfterna. Vi får se.

Ha en fin dag alla raringar.
Kram

4 kommentarer:

  1. Det är nog bra att ställa in sig på att gå över så blir dagarna inte allt för jobbiga? Kanske?? Nu är det max några veckor kvar för dig!!! =))

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Förstår verkligen hur smärtsamt det är! Tänk, att snart är det verkligen dax! Du är duktig vännen!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Nu är det nära. Hoppas du slipper gå över.

    SvaraRadera