torsdag 7 oktober 2010

12 dagar

Kväll på er,
som sagt jag går här och väntar på att tiderna ska hålla i sig, dvs ingen mens tack, och ett fint starkt plus  på stickan snart. Har nu bara en vecka kvar på praktiken, det känns att man snart är i mål nu, det ska bli så skönt!
Har haft skitont i ljumskarna och korsryggen idag, och sovit konstant fram tills nu, ca 4 timmar totalt.
VILL testa men sambon min tycker vi ska vänta, så det blir väl så. Sen vet jag att jag skulle bli SÅ besviken om det visar minus nu, eftersom det borde kunna visa PLUSS nu, så jag vill nog bara känna mig gravid ett tag till även om det inte skulle vara så-)
Så egentligen är läget oförändrat, inget nytt direkt, bara denna låååånga VÄNTAN......snart vet vi.


tjingeling så länge!

1 kommentar:

  1. Väntan är det värsta. Men snart får du svar :) Håller tummarna.

    SvaraRadera