måndag 25 oktober 2010

Måndag igen

Så var det måndag igen. Har inte haft lusten att skriva och heller inte känt att det funnits nåt att berätta.
E nu inne i Kissa-ägglossningssticka-igen.. förväntningarna är faktiskt inte direkt stora denna gången. Men planerad FET blir kanske nästa måndag i alla fall. Det är ju så att man lätt hamnar i en bubbla där man jämför sig själv med alla lyckliga runtomkring, och att allt handlar om att ha barn - eller att inte ha barn..
Jag vet att livet är värt att leva, men just nu är det inte direkt muntert, jag kan inte hjälpa det.
Nytt jobb oxå, ska dit imorgon. Hur fan nu det ska gå. Ska man göra ett bra intryck och vara positiv, glad och trevlig..
Känner mig väldigt osäker på om jag klarar av jobbet just nu. Bräcklig och skör och liten.
Fan, jag vill inte känna så här!!!

Ikväll ska jag faktiskt träna spinning för första gången på länge. Hoppas att det sätter fart på mej, och att jag mår lite bättre efter det... Det brukar jag göra, men har hamnat i nån orkar- inget- just- nu-tillvaro, så jag får tvinga mig att göra saker,,

Jo men visst så e livet på denna sida stan.
Hade gott alla fina och kram

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar