fredag 29 oktober 2010

När man försöker repa sig

Ja. Jag e helt kass på att uppdatera mej här emellanåt. Veckan har bestått i att ha bredvidgång på det nya arbetet, vilket har gått bra, och det känns positivt.
Sedan har ägglossningsstickorna inte gett nåt utslag ännu. kan det bero på att saker ting kanske är förskjutna pga av alla hormoner??

Så det är lite som vanligt. Väntan och längtan till detta lilla knyte som så många får uppleva, men som heller aldrig kommer att bli självklart för så många andra.
Mannen e lite sjuk igen, han hostar och har lite feber stackarn. Han försöker på sitt egna sätt verkligen få mig att må bättre genom dom små sakerna. Det är skönt att ha en person som är så trygg i sin närhet då man själv vacklar och är som en berg och dalbana i humöret.Läser ju plusresan.blogspot.com, och förundras över denna kvinnas styrka och mod. Är så jävla imponerad, och blir både peppad, berörd ledsen och hoppfull. Jag håller på dig Joanna:) Må det gå vägen denna gången!

Fick för ett bra tag sedan en award som jag tackat för, men som jag ska skicka vidare.
Och berätta 7 saker om mig själv som kommer här:

# Jag har arbetat som professionell dansare för en massa år sedan.
# Jag har bott i både Grekland och Spanien
# Den person jag älskat mest i livet är min morfar, han gick bort år 1992.
# Jag pratar högt och tydligt i sömnen
# Jag drömmer om cigaretter, slutade för 5 månader sen.... :))
# Jag är en rätt melankolisk och grubblande person, men däremellan ganska tokig.
# Har vunnit i postkodlotteiet

Så där ja. Det är svårt att komma på saker om sig själv är intressanta och lite kul...

Nu blir det jobbet. So long.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar