lördag 30 oktober 2010

Fredaag:)

Hej igen.
Känner tacksamhet över att ha ett ställe att läsa på, där jag kan få tröst och hopp och dela era erfarenheter, helveten och glädjekällor..
Det är en stor skara av oss barnlösa kvinnor därute, och det känns alltidså skönt att veta att jag kan alltid få stöd och uppmuntran i någon form av någon i samma situation,
så jag säger  ::


 TACK!!!

För att ni finns, alla underbara därute, det är inte lätt, men vi finns ju tillsammans i detta och det känns skönt.

2 kommentarer:

  1. Tack för ditt stöd hos mig Anna!
    Vad spännande att ni är inne i försökandet med ivf. Jag håller tummarna och tänker på er att ni ska lyckas snart! Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack för Vaggisinfon! Aha, jag måste alltså uthärda två veckor till....

    Kram Ninna

    SvaraRadera