fredag 15 oktober 2010

Snorsjuk

Då var det fredag igen och jag vaknade upp till en kall morgon med feber och nästäppa och mens.
Eller vad det nu kallas som man får efter en misslyckad ET. Fick papper från kliniken igår med info om FET, är nog lite osäker på om vi ska avvakta en månad innan vi kör igång igen. Dock e det ju inte lika påfrestande med hormoner och skit med FET, så vi funderar på att köra slut på det snygga guldägget som ligger på kylning på labbet:)  

Har alldeles glömt att det har hänt något riktigt roligt oxå mitt i allt nattmörker. Har fått jobb. En fast tjänst på 80%. Börjar den 1 november. Ganska bra lön... Det känns helt sjukt att lilla jag verkligen fick det jobbet bara sådär. Ja, ibland överraskar livet en på ett positivt sätt. Fick veta detta igår, men jag kände mig fortfarande överskuggad av sorg då, så det var med blandade känslor jag gick igenom gårdagen. Idag är det svarta inte lika närvarande, mensen är här, allt är som "vanligt" igen, och det är konstigt som de flesta av er skriver att man faktiskt tar sig upp igen, att man faktiskt ORKAR göra ett försök till, ett till, ett till, osv..

Människan e ett konstigt djur.
Nu blir det kaffe, ha en FIN dag vänner.
Stor kram

1 kommentar:

  1. Det låter bra att du börjat hämta dig. Och Grattis till nytt jobb! =)
    Kul att ha något nytt att ta tag i och det kanske hjälper att skingra tankarna lite.

    kram på dig!

    SvaraRadera