onsdag 13 oktober 2010

Helvetessvart

Har idag på RD 18 testat minus. Jag är så ledsen, förtvivlad, bara gråter och är arg och så besviken på livet som känns så orättvist.. 
Ringde kliniken eftersom jag inte fått min mens, och dom sa att jag ska sluta med vaggisarna idag och att mensen bör komma om ett par dagar.

Fy faaan.Orkar inte. Känner mig grundlurad att ha gått i hela 17 dagar utan em tillstymmelse till mens eller nåt och sen ett stort fett äckelminus.
Hur ska man orka ta sig upp igen?
Helvetes.

6 kommentarer:

  1. NEEEEEEJ! Fy vad tråkigt! Kramar i massor!

    SvaraRadera
  2. Nej nej nej...... Jag blir så ledsen för din skull..... KRAM!

    SvaraRadera
  3. vet att det inte hjälper något egentligen men jag skickar över en kram... vet hur det känns, ingen borde behöva vara med om detta...

    SvaraRadera
  4. Jag håller med alla andra...det är sååå trist!! Jag hoppas att du hämtar krafterna snart och tar ny tag igen! För man reser sig upp igen..trots att det till en början känns omöjligt.

    SvaraRadera