tisdag 23 november 2010

Känslosvall

Hur skriver man?
Det är 15 år sedan jag sist höll i ett positivt graviditetstest. Då med helt andra förutsättningar. Med en man som inte var snäll, vars barn jag faktiskt valde att inte behålla.

Idag den 23 november sitter jag med ett positivt graviditetstest igen. Med bra förutsättningar!
Jag är så tagen, så rörd, så tacksam, ödmjuk och rädd såklart. JAG ÄR GRAVID. Jag kan inte ta in det riktigt, men det är två streck på alla stickor som ligger lite varstans här i huset:)

KRAMEN på er alla som hållit era tummar för kung och fosterland. Ni får gärna forsätta i 8 månader till.

Anna

14 kommentarer:

  1. Tjoohoooo! GRATTIS!!! Jag är så glad för din skulle Anna! Grattis igen!

    Massor av kramar

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Jaaaa! Grattis!!!! vad glad jag blir för er skull! kramar

    SvaraRadera
  4. Grattis, grattis, grattis!!! Så glad jag blir! Kram!

    SvaraRadera
  5. Härligt! GRATTIS!

    Jag fortsätter hålla dina, tänkte joina plusligan om en sisådär 3-4 veckor... :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis grattis grattis!! va kul! all lycka till er!!

    SvaraRadera
  7. Åh vad glad jag blir, stort grattis! Har nyligen hittat din blogg och kikar in ex antal gånger per dag för att se hur det går och jag har hållt tummarna megahårt!

    Min sambo frågade precis varför jag plötsligt fick tårar i ögonen :-) Glädjetårar!

    Det ska bli spännande att följa er fortsatta resa, allt kommer gå jättebra!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  8. Hurra hurra hurra, jag blir sååååå glad! Grattis!
    Massor med kramar!

    SvaraRadera
  9. Fantastiskt många grattis bästa du!! Jag håller tummarna hårt hela vägen, kramar

    SvaraRadera
  10. Underbart! Stort grattis!

    SvaraRadera