lördag 13 november 2010

No Blood Thank God

Har alltså gått nästan 10 dagar nu. Har inte ens ont i brösten som jag brukar ha inför mensen, vet inte om det bådar gott eller inte. Testet ligger på fläkten och där får det nog ligga kvar ett tag till. Ikväll ska vi till papi på besök, det blir ett helrör whisky i farsdagspresent en dag för tidigt, och jag antar att det blir ett par öl för herrarna medan jag håller mig till bubbelvatten:)

Har äntligen fått upp gardinerna jag var iväg och köpte i veckan, det blev väldigt ombonat och mysigt härhemma. Har nu tänt ljus och sitter och bara försöker tänka positiva tankar om situationen jag befinner mig i.
Det e som sambon säger: antingen blir det ett plus, eller ett minus. Ja, tjejer tänk om man kunde se så krasst på allting, va?
Skönt det vore.
Önskar er alla en riktigt fin  helg.
Kram

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna och hoppas hoppas att det går vägen!!

    Det där med att antingen blir det ett plus eller minus...precis så säger min kille också, och han säger att vi ska tänka positivt på varje delmoment som vi klarar av och som går bra, för det leder oss närmre och närmre mot det sista slutgiltiga målet!! Japp..jag försöker verkligen tänka så jag med!!

    Ha en mysig helg du med! Kramen

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig inställning! Tänk om man kunde få lite av det tänket, så skönt det vore!
    Härligt med 10 dagar! Håller mina tummar för att det ska gå bra för er!

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer, ni e för goa!!! Kramen

    SvaraRadera