onsdag 3 november 2010

Ruvare igen

Japp. Då var det in i hönshuset igen. Vi börjar alltså lillelördagen med RD nr 0. Besöket på kliniken gick bra, man börjar ju kunna det här nu... Känner inget direkt förutom att det spänner lite som vid vanlig mensvärk, och att jag är skittrött helt enkelt.

Embryot såg hur som helst väldigt fint ut.

Vill oxå tacka ninna för en AWARD. tack vännen det värmer gott.
SKickar tbax till :

jenny.maria
dujagochframtiden.blogspot.com






TACK! nu måste jag sova enstund e heeelt färdig, kramis

4 kommentarer:

  1. Hoppas hoppas! Håller tummarna!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till ruvningen! Jag håller tummarna att den leder till graviditet!
    Tack för awarden Anna, det var så snällt!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack! :D

    håller tummarna för att du ska få vara höna i ca 9 månader nu ;-)

    SvaraRadera
  4. Tack så jättemycket för awarden :) Den värmer(gör det jag ska snart...)! Ååååå vad jag håller tummarna för din/eran skull, denna gång är det eran tur!!!!
    Kramen!

    SvaraRadera