måndag 22 november 2010

RD 19

Klockan har passerat midnatt, och jag kliver in i ruvarlandets 19 dygn. Det känns superläskigt men ändå lugnt, jag e stressad men ändå cool, ja ni fattar ju att man har alla dessa känslor och tankar!!! Ni som vet vad detta innebär. När jag började blogga så kändes det nästan lite töntigt, ja det var ju nåt som var lite inne och sånt som folk som ville synas sysslade med. Och nu kan jag inte vara utan den.Oavsett hur det går för mig själv/oss men också tack vare ni som läser, stöttar, pushar och kramar om. Vad fan hade jag gjort utan er??

Sambon sover.Hade varit riktigt roligt att väcka honom med ett plus på stickan i morgon bitti, men vi har kommit överens att vänta till tisdag... Är ledig på onsdag så oavsett resultat kan jag bara vara hemma då:)
Känner hopp trots allt. Men ändå en stor ödmjukhet. Rädsla. Skörhet. Ja ni fattar.
Nu blir det sängen, det ejag värd efter ett 13 timmars arbetspass:)
Godnatt alla fina
A

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det "luktar" ett stort plus här inne=)
    Hoppas hoppas!!!

    SvaraRadera
  2. tycker också det låter lovande! kommer tänka på dig imorgon!:) lycka till!!!
    kram

    SvaraRadera