fredag 12 november 2010

Stark på RD 9

Hur stark är man egentligen? När börjar saker och ting rämna omkring en, och när blir det för mycket att bära? Jag upplever nåt just nu som är jävligt jobbigt. Det känns som om att mensen e på väg nämligen. Det där välbekanta molandet och huggandet i magen. Har man haft mens i typ 100 år så känner man ju igen skiten när den kommer.

Så jag utmanar er mäktiga krafter, Gud eller vad du kan heta, universums energier, och tankens viljekraft: Bevisa att jag har fel denna månaden, ge oss det där plusset, den där resan som så många får gratis, utan sår i själen på vägen.
För jag vet inte hur stark jag kan vara. Och jag vill inte bli tvungen att få reda på det heller. Så jag ber; SHOW ME THE + !!!!!

Kramen

A

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen att du har fel..... Måtte det bli ett plus! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas så att du har fel och får ett plus!

    SvaraRadera
  3. väntan är jobbig, hoppas det inte är mensen! kram

    SvaraRadera